De meubelen van WinjeWanje Interieurs zijn verkrijgbaar in onze showroom en in onze outlet, de Kortingloods, in Leeuwarden. De uitlopende modellen, showroommodellen en voorraad zijn ook online te bestellen via deze website. Is het product op voorraad, dan kant u deze direct meenemen, of thuis laten afleveren.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor kleinere producten (accessoires): €2,95
Voor zwaardere/grotere producten (kleinmeubelen): €13,25
Bezorgkosten grote/meerdere meubelen: €45,-
Voor het bezorgen van meerdere of grotere meubelen naar de Waddeneilanden bedragen de bezorgkosten €75,-

Deze bezorgkosten gelden voor verzendingen binnen Nederland en België

Bij een bestelling met een waarde van €75,- of meer zijn de verzendkosten GRATIS!*
*Dit is echter niet geldig op banken, eetkamertafels en kasten.

Kiest u ervoor om uw bestelling op te komen halen, dan zijn de bezorgkosten uiteraard GRATIS.

De optie voor het ophalen van uw bestelling vindt u in het afrekenscherm.
Ook ziet u op het afrekenscherm de exacte kosten voor het thuisbezorgen van uw bestelling.

Verzending:
Verzending zal circa 2 werkdagen na ontvangst van betaling plaatsvinden. Kortingloods behoudt zich het recht voor om tot deelleveringen over te gaan, zodat een bestelling in 2 of meerdere zendingen wordt verzonden. Indien uw bestelling echter in enkele dagen volledig kan worden uitgeleverd, zal deze worden afgestuurd zodra alle artikelen voorradig zijn.

Alle bestellingen die via pakketpost worden verzonden, worden geleverd door FRL.
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u hier altijd een email van. Hierna zult u een email ontvangen van FRL met hierin de informatie over de leverdag/tijd van het pakket.

Binnen de provincie friesland
Wanneer u grote of meerdere meubelen bestelt, en kiest voor de optie 'bezorgen', dan worden deze met onze eigen bezorgservice bij u geleverd binnen de provincie friesland. Hiervoor wordt er altijd een telefonische afspraak gemaakt om de bezorgdag en het tijdstip met u af te spreken. 

Rest van Nederland
Besteld u grotere of meerder meubelen? Dan zullen deze met de vervoerder Hoekstra B.V. verzonden. Zodra uw bestelling verzonden is zult u een email ontvangen dat deze onderweg is. De vervoerder neemt dan vervolgens contact met u op om te laten weten wanneer de bezorging gepland staat. In de meeste gevallen is dit de eerstvolgende werkdag. Bij levering door Hoekstra B.V. geldt: levering tot aan de voordeur!

Beschadigd?
Indien het pakket beschadigd is dient u meteen contact met ons op te nemen. (tel. 058 - 213 49 67). Bij zichtbare schade aan het pakket is het mogelijk om deze direct te weigeren. Alle artikelen worden onder garantie geleverd, in geval van gebreken dient u het artikel binnen 8 dagen gefrankeerd te retourneren met vermelding van de klacht en bijsluiting van de (kopie)factuur.

Website realisatie: WebZakenAdvies